søndag 30. november 2008

Østby helg :)

Her kommer oppdateringer ifra helgen min.
På fredag skulle jeg ha en rydde rommet dag hjemme etter muntlig tentamen og før vi skulle ha jentekveld hos tine. Jeg, Nina og Emma kom hjem etter sightsing rundtomkring. Nina begynte og gjøre lekser, Emma begynte og se på om forlatelse mens jeg gikk på rommet satte på julemusikk og begynte og rydde rommet. jeg kom godt i gang i synginga av Mariah Carey - all i want for christmas is you. da telefonen min ringte og jeg måtte plutselig på møte for EO i elverum. de ringte når kl var 7 på et og jeg måtte rekke bussen som gikk 1. heldigvis for EO var Emma hos meg så hu kunne kjøre meg ned og jeg rakk bussen. TAKK TIL EMMA LARSEN, LOOVE YOU! jeg var der i 1 time og da var møtet ferdig, veldig morsomt for meg som måtte sitte på bussen i 2 timer tilsammen for og være på møtet i mindre en 1 time. derfor jeg måtte dit var for uten meg kunne de ikke startet møtet og ikke bestemme noe, fordi jeg hadde stemmerett og for akkurat denne anledningen skulle jeg ønske at jeg ikke hadde stemmerett, fordi jeg skulle egentli på julegateåpning med jentene mine og etterpå på jentekvekd, med middag og masse kos. jeg kom ikke på julegateåpningen, men kom på jentekveld og jeg storkosa meg. Jenter, dere er herlige!<3 Mamman min var borte så når taxien kom for og hente meg, Ida, Andrea og Silje, ble Ida med meg hjem så jeg skulle slippe og sove alene. vi kom hjem ved halv 2 og begynte og se på chocolat. Jeg sovna, mens Ida ikke sovna. noe som bruker og være helt omvendt. Gratulerer til oss :)
Dagen begynte tidlig for meg. Jeg skulle opp i fjellet med nina i noen timer før vi skulle på julebord. Det ble noen få turer, men vi storkoste oss uansett. Mamman til nina kom og hentet oss og turen gikk vidre til østby og til Nina. der var det mat, dusj, fiksing, tørking av hår, rette ut hår samtidlig med sminking. da var det klart for den største begivenheten på Østby i året. Vi hadde det veldig koselig og det var mange folk der. vi lo, dansa, falt, snakka, sklei, dansa og snakka enda mer og virkelig hadde det kjempe gøy. etter festen vart det nack og vi var hjemme sent. og sov leenge.
Jeg fikk sjuss meg Lars erik tilvbake til Mamma og der fikk jeg god mat og så på miami ink. etterhvert kom Ida. vi så på the bodyguard som foresten er kjempe bra :)
Nå har Ida akkurat reist, og jeg skal sove. I morgen når jeg våkner er det 1.Desember og klart for pakke kalender og Sjokolade kalender :D
En buhu, for at det ikke blir noe Juleverksted hos Elise og Pernille i morgen. jeg hadde gledet meg sånn, men det blir jo en aen dag! :)
Nå er det natta for meg.
GOD NATT :)

Ingen kommentarer: