tirsdag 2. desember 2008

let it snow, let it snow, let it snow :)


derfor er jeg i julestemning:

- jeg sitter og hører på julesanger av Frank Sinatra

- det snør masse ute

- jeg var på juleverksted i går

- julestjerner og lysestaker i vinduene

- billetter til peter jöback's julekonsert

- masse mandarin spising

- mye snakk på julegaver

- mamma baker masse julekaker

+ mye mere

fra jentekvelden vi hadde på fredag, veldig veldig koselig

og etter en kveld med jentene mine og alias kom jeg

hvertfall i julestemning.





Idag harjeg skrevet masse norsk for og si det sånn. Jeg vart ferdig tidelig så jeg, Ida og Silje gikk hjem til meg for og se på the O.C. Foresten så sov Silje hos meg i natt, etter vi hadde vært på et superkoselig juleverksted eller julekos hos Elise og Pernille. jeg vil bare sfå si det til alle dere jentene, jeg kosa meg kjempe mye i går kveld, håper vi kan ha litt nyttårskos også :)

over til min dag. etter vi hadde sett på 3 episoder måtte Silje Skogheim Lillestu løpe ut og til skola for da var det bare 1 minutt ellerno før skola sluttet, og hun måtte rekke bussen. Jeg og Ida så på en til episode og storkosa oss med den. Ida skulle til Elverum med Emma 10 på 5 så de siste 40 minuttene sminket Ida seg samtidlig som vi så forferdelige bilder ifra når jeg var liten og styggere en styggest. haha.. Emma Larsen kom durende med bruno, hu kom inn sa hei, og etterpå vart jeg forlatt hjemme. bare meg selv igjen. men Ida Moen finner alltid på noe, og plutselig vart rommet hennes skinnende rent :D

Ja, jeg må bare få si til meg selv at jeg er stolt, nå er det rent, ingen klær på golvet og Ingen klager ifra Mamman min over hvor fælt det er der. :) Etter at jeg hadde vært veldig flink, satt jeg og mamman min oss ned for og se på greys, noe som alltid er trist og spennede.

men nå skal jeg gå til det "nye" rene rommet mitt, legge meg i ett nytt sengetrekk og sove kjempe godt.



God Natt :)

Ingen kommentarer: