fredag 21. november 2008

Pao & Emma

I dag har det skjedd helt drøyt lite, på skolen gjorde jeg ingenting, og når jeg var ferdig på skolen gikk jeg ned på sams fordi det var gratis soling der i dag, så nå håper jeg at jeg har blitt brun. så gikk jeg og kjøpte playboard og inne der var det en overaskelse nemelig 3 filmer. så når jeg kom hjem vart signatures på tven min :D Når filmen var ferdig var ferdig kom papppan min fordi han skulle kjøre meg opp til fjellet i en hytte som jeg vasker. mamma bruker egentli og være med og vaske den for meg for hun gidder ikke og kjøre opp ned fjellet hele tiden og da tar det kort tid, men i dag var mamman min i Oslo, så da måttte jeg vaske alene :( pappan min måtte dra fordi han skulle få besøk, så jeg vart igjen alene i en hytte i fjellet, og vart redd fordi jeg tenkte på fritt vilt. det kunne jo fort dukke opp en ekkel mann og drepe meg :( men det gjorde det ikke og jeg lever fortsatt :) Inger Helen skulle komme og hente meg så jeg måtte vente ute i 15 min så jeg holdte på og fryse i hjel, men tilslutt kom redningen min og hun kjørte meg til skola så jeg kunne hente bagen min med alle tingene. klasserommet mitt var låst så jeg møtte løpe skolen rundt etter hjelp. Jeg fant læreren, fikk bagen, det dukket ikke opp en stor ekkel mann her heller, så jeg overlevde enda en gang :) jeg kom hjem glad og fornøyd fordi mamman min sa at nå funket det tråløse netttverket, men jeg ble fort skuffet når jeg satt på dataen min for og gå inn, fordi det var null liv på netttverket. meen jeg overlevde også nå, fordi var har jo et datarom hvor nettet funker :) nå sitter jeg og venter på at Marte Pao skal komme og Emma Larsen kommer vell også etterhvert. så dette kommer til og bli en braa kveld med masse sladder og kos! :)


p.s JEG SAVNER MARTE OG MILLY. kom hjem til meg nåååå!

Ingen kommentarer: