mandag 17. november 2008

vafler! :D

Jeg har blitt forkjøla og hoster og hoster, skole dagen var lang og jeg hadde tysk prøve! :(
men etter skolen vart det mye bedre. Erle og mammaen hennes kom og henta meg på kiwi, for vi skulle til Anine og spise vafler! hjemme hos Anine var det bare Malin som hadde kommet, så Anine stekte vafler og løp sundt i hele huset for finne blader med modeller i, mens vi 3 andre leste i bladene som fløy rundt i hele kjøkkenet. Etterhvert kom også Sofie, Benedicte og Natalie. da orket vi ikke og vente lengere så vi hoggde innpå vafflene. Tilslutt kom Elise, Pernille og Ida. og vi storkosa oss resten av kvelden med: masse girltalk og annet snakk, sex and the city og top modell. etter at den veldig koselige dagen var over gikk vi til hvert vårt hjem og jeg så på ylvis møter veggen! :D
Begynner ikke på skola før kvart på 1 i morra, så kan sove lenge og gjøre null og ingenting. :)
men nå er det tid for Senga. God Natt!
p.s Sille Skogheim Lillestu kommer til meg i morra, så det blir nok bli hett!! hohoho

Ingen kommentarer: