torsdag 20. november 2008

Erle Erle Erle <3

På Tirsdag var det Fritt Vilt 2 på kinoen i Trysil, og jeg var redd og de forann var sure på meg. jeg er Glad for at jeg hadde Silje og Ida på hver sin side av meg fordi da kunne jeg dra og slite i dem når jeg vart redd og holdte på og dø, fordi det gjorde jeg faktisk opptil flere ganger iløpet av filmen. Noe jeg var veldig glad for var at Silje skulle sove hos meg, så hun kunne passe på meg! :) LOVE YOU! når kinoen var ferdig måtte vi følge Mats hjem, fordi han var redd for at det skulle komme noen og ta han. etter det gikk jeg og Silje hjem, så på Grace og kosa oss til det var sengetid:)
I går var jeg verdens snilleste søster og lånte bort 1000 kr til søstra mi så hun skulle få nok til og kjøpe seg en jakke :) etter det gikk jeg og Silje hjem fordi Silje er betatt av meg og bare vill sove hos meg. vi lagde oss mat og gikk ned på dansingen, Silje mora seg mens hun så på oss danse og det så ut som hun likte at vi dreit oss ut. haha..
når Dansingen var ferdig kom mammaen til Erle for og hente oss, vi var hos Erle i 15 min til vi måtte gå ut til veien for Andrea skulle hente for vi skulle på peppes med Silje Amdahl og Andrea :) Andrea Hegg var sein og vi måtte vente ganske lenge. derfor var vi veldig redde hele tiden og tenkte at det skulle komme en stor ekkel mann med en hakke som i fritt vilt og drepe oss alle! :( vi så lyr og vi hørte for skrittt i snøen og vi var sikre på at det ko usynile biler forbi. Pluteslig dukket Andrea opp (antageligvis i sin usynilge bil!) og vi ble kjørt opp til peppes. mens vi satt der og ventet kom Edelig Silje A og Venninnen hennes Andrea. vi satt på peppes i mange timer og bre snakka dritt og koste oss. Når vi skulle hjem måtte vi gå ned i en mørk vei uten lys og det hørte jeg og Erle pusting. ekkelt ekkelt ekkelt! så sa vi hadde til Erle og tok turen vidre til mitt hjem hvor vi spiste godis og så på sex og singelliv :D

i dag har jeg og Andrea vært på møte med kommunen, undomsrådet og rektir ved ungdomsskolen og vi knuste rektoren helt, tilslutt vart han bare sur. så dro vi på skolen glade og fornøyde klar for en ny dag med alle de beste vennene i verden! <3 LOVE

PEACE!

1 kommentar:

silje sa...

jeg er betatt av deg.....................