tirsdag 25. november 2008

Tentamen

I går var jeg og Ida på spenst og "pompa" litt :D haha.. etter en loong time på spenst reiste vi hjem til meg og spiste mat og sjokolade :) kl halv 9 var det tid for top model finale. og jeg var så nervøs så jeg holdt på og få nervesammen brudd like før de fortalte hvem neste top model skulle bli. når navnet Martine ble sagt vart jeg så glad og skrek så stemmen og halsen vart vond, men det gjorde slettes ingenting fordi favoritten vant, og jeg ble super glad.

jeg og Ida satte på musikk og danset litt. og så vart det sex og singelliv. det var siste episode ( den beste) og jeg hadde gråtet av den før, så denne gangen vart det null tårer. ;)


nå sitter jeg på skola og har tentamen. skal lage mønster eller et piktogram på en cd som skal handle om Idrettsfag på tryil vidregående skole. også skal jeg lage et stort Ikon som skal kunne være bak på ryggen til gensere til idretts elevene. også skal jeg lage 3 eller 6 små ikoner som representerer en sport innen IFA. haff.. dette kommer til og bli en lang dag.

men når dagen er slutt skal jeg på posten fordi jeg fikk nemelig en h&m lapp i posten i går som jeg må hente. jeg aner ikke hva det er for det må være lenge siden jeg har bestilt det, så dette kan bli spennede. også går turen vidre til Pappan min i Østby. så da skal jeg slappe av og sove hele kvelden helt til en ny dag i morgen med tentamen.


nå er det foresten bare 6 dager til pakke kalender, sjokolade kalender, Jul i blåfjell, the julekalender og til Juleverksted hos Elise og Pernille. Looking forward to it.


LOVE


Ingen kommentarer: