onsdag 26. november 2008

tentamen, ida, dansing - tentamen :(

Nå sitter jeg i den beste stolen i hele verden, spiser mandarin og hører på musikk.

I dag hadde jeg tentamen i 5 timer og 3 timer matte etter det. i morgen blir det vell tentamen hele dagen også må jeg nok sitte igjen på skola, fordi jeg ligger ganske lang etter. men håper jeg rekker det da, for på fredag må vi være ferdige. har fått en helt super teit oppgave. funker ikke og gjøre noe før det bare blir rot og kræsj. meeen, er vell pent nøtt til og levere den fredag også får vi se hvordan resultat blir :)

Jeg og Ida satt litt igjen etter skolen så jeg kunne få gjort litt mer på oppgaven min. Dansingen begynte halv 6 i dag. og som vanlig klarte ikke Ida og gå når vi skulle gå. hun skulle lage en gave til meg. men det tok jo sin tid, og når kl vart 5 og vi fortsatt var på skolen, og skulle hjem til meg for og hente ting, begynte jeg og bli stresset og nesten dro med meg Ida ut. Ida som var i sitt beste humør gikk og sang på en sang hele veien hjem. ikke bare vanlig synging, men også den styggeste syngingen hun kunne. jeg ville hun skulle så fint hun kunne, men det ville hun ikke for hun klarte ikke og gjøre det foran menesker, men når hun var hjemme, sang hun faktisk reint men at hun hadde en litt rar stemme. IDA DU ER SØT! <3

På dansinga i dag var det ganske få personer, men vi klarte og danse uansett og vi er flinke. :D

jeg fikk jo ikke spist mat etter skolen, så på slutten av dansinga var kroppen min helt ødeagt og jeg orket ingenting. da var det på tide og komme seg hjem og spise mors beste mat :)

Nå venter jeg bare på at Mia skal komme for og hente toppen sin. også skal jeg legge meg tidlig i dag, fordi jeg er dødstrøtt.

GOD NATT.





Ps. Glemte og fortelle om hva som var i h&m pakken, for etter jeg og Ida hadde fått gratis sjuss ned på bygda av en taxi som stod ved skolen, gikk vi raskt til post kontoret for å få ut pakken. var faktisk veldig spennede og dtå i kø og tenke etter hva jeg hadde bestilt, men det var helt fjernt hadde ikke n minste anelse en gang. JEg fikk pakken, jeg åpnet den og nedi der lå det et par SKO :D jeii.. sko er min greie og jeg vart kjempe glad. jeg husket fortsatt ikke at jeg hadde bestilt dem da jeg åpent pakken. heller ikke når jeg hadde tatt bussen til Østby til pappan min. men når Maiken ringte meg i går hadde hun svaret. for når jeg bestilte mine Rosa tøysko hadde jeg vist bestilt dem samtidlig men det kom til og bli lenge til jeg fikk dem. og de skoene kjøpte jeg i Mai ellerno, så ikke rart jeg ikke husket dem! :) men nå er jeg ferdig så sov godt.

1 kommentar:

Ida Lundgren sa...

hahaha, sorri da for at jeg ikke er Whitney Houston :(