søndag 16. november 2008

HELG

I helgen har jeg vært i oslo og hamar. På fredagen dro jeg og Endre til Hamar for og være med på jubileumet til UFT. så denne kvelden ble det god mat og kos! :) dagen etter sto vi opp trøtte og fæle for og gå på møte. jeg skulle til oslo på EO møte denne lørdagen og måtte dra tidlig. jeg dro først til elverum og møtte søteste Silje, så gikk ferden vidre til den store byen Oslo. Der skulle jeg møte lederen for EO altså Pia, men hun kom en time etter meg, så mens jeg ventet gjorde jeg det jeg elsker mest her i verden prøve sko og kjøpe sko. skoprøvingen skjedde på urban og skoprøven var vellykket, så prøvene ble med hjem! :D så gikk jeg på tog stasjonen hvor jeg møtte Pia og Sigrun. vi gikk på buttikken så gikk vi på kontoret hvor møtene skulle være. også fiksa vi oss litt og møtte folk! :) dette vart da etterhvert en festelig og sen aften. ;P

Idag skulle jeg reise med bussen 12.50 fra Oslo, men bussen var full så vi venetet ei stund på at en ekstra buss, helt til sjåføren kom på at han hadde jo et ekstra sete foran ved siden av han. der hvor guiden og sånn sitter, der skulle Ida Moen sitte ifra Oslo til Trysil på en søndag hvor hun helst ville sove, men der foran gikk det ikke an og sove, fordi for det første var det inget vindu ellernoe jeg kunne lene meg på og for det andre var det så mye snakking fordi musikken min var strømtom. Der hvor man skulle ha hodet, var det mer lent forover enn bakover. når vi kom på E6 var vi i en nesten ulykke, så Ida gledet seg veldig til de neste 3 timene på buss.


Nå venter jeg på at Silje skal komme til meg fordi vi skal se på søndagsfilmen på tv3:)

Ida kommer også foresten innom en tur, bare hu kommer seg hjem ifra Oslo.

Etter alt dette som har skjedd og skal skje, så skal jeg legge meg i den beste senga, og sove som en prinsesse :)


GOD NATT!!!!



Jeg så på bilder på datan min i stad og fant mange gamle bilder, bl.a det her :)

Ingen kommentarer: