søndag 14. desember 2008

Andrea!

nå har jeg ikke skrevet her på kjempe lenge så tenkte det skal komme noen oppdateringer :) Milly kom på Mandag og var her til Fredag, der var kjempe koselig og jeg var stor fornøyd med at hun var hjemme igjen. :) på torsdag var ida og silje hos meg og vi lagde marsipan og hadde det kjempe kos. etter det var det tid for håndball kamp, og Norge vant selvfølgelig, fordi de vant jo i dag. altså de vant hele greia. veldig morro. :D tilbake til Torsdag. Nina kom også senere på dagen og vi ble sittenes lenge oppe og snakke også gikk vi alle og la oss. På Fredag møtte jeg Milly når jeg var på vei hjem ifra skola også gikk vi på rialto og spiste litt, dit kom også Ida, og hun vart med hjem igjen til meg og vi så på the o.c og reiste til sverige med mamman min for og kjøpe inn litt ting til julen kommer. som foresten er her om ikke så lenge! hoho.. etter det dro vi hjem så på enda litt mere the o.c. dro til Ida og snakket litt med familien hennes til vi skulletilbake til meg, for da kom Marte til meg :) det vart enda litt mere the o.c helt til det vart sent på kveld, og mamma skulle kjøre meg og Marte til Marte. når vi kom til Marte skulle vi se på film når vi skulle legge oss, men jeg sovnet og fikk ikke med meg så veldig mye. Dagen etter var det tid for fjellet, vi var der til ved halv 2 og da reiste vi hjem til meg for og skifte litt. Marte skulle ha på seg sine fine grønne klær fordi hun skulle på jobb på kiwi og jeg skulle på julebord med jentene. Silje kom til meg før vi skulle reise og vi spiste litt godis og koste oss. så kom Ida etter jobb for og skifte også reiste vi til Anne Maren for og få en kjempe fin tid sammen med jentene våres. kvelden vart veldig vellykket og vi spiste, spilte, diskuterte og kosa oss veldig :) jeg og Silje reiste hjem til meg og så på the o.c og la oss. I dag har vi vært hos Andrea. der var Therese og det var koselig og en smule merkelig for og si det på den måten :P Andrea ble med hjem til meg og nå sitter vi og ser på tv og gjør ikke stort mye. men det kommer til og bli en koselig kveld og jeg er vedig glad for at Andrea er hos meg nå :) Love you.

Nå er det igjen 10 dager til juleaften, så nå kommer snart både Marte og Milly hjem igjen og det gleder jeg meg veldig til :) hihi..

nå har jeg ikke mye mer og si så da ble det en oppdateringer med mye informasjon. hadeeet